Sunday 10 April 2016

Turnurile Petronas, Kuala Lumpur, Malaysia

 Tambur de onu Dupa  19 de minereu , de îngrijire în Am parcurs Peste  9000 de km , am ajuns la Kuala Lumpur. Obosiți, Dar MERITA Toate eforturile. E caic, Sunt primitori Oamenii, de totul exotice Arată ATAT!


Am plecat de la 8 dimineața Acasă (ora Bucureștiului) am ajuns la ȘI hotel de tot la 8, ora Malaeziei, cu 5 în plus de România Față. Am o oră ȘI zburat 15 minute la Istanbul Panã, apoi, 4 minereu de Dupa Asteptare, am LUAT avionul spre Kuala Lumpur ȘI 10 pm consu- incas minereului. Nu am de LAUDA Decât cuvinte la adresa Turkish Airlines SI Malaysia Arlines , Sunt Foarte bune Serviciile.    

                      http://www.bucketlist.ro/turnurile-petronas-cu-nasul-nori-la-asfintit/                      



No comments:

Post a Comment